Myspys innan jobb

Dagen har bestått av besök på Jossans och Zigges jobb där Tyra fick leka av sig lite med Jossan, Zigge och Elin. De hoppade i hopptorn, ritade och jagade. Kollade på fiskar också, det va kul. Efter det mötte vi upp Elin för lite schemaläggning, det va mysigt med lite lunch, jobbsnack och annat prat!

Nu är vi hemma och gosar jag ock Tyra. Pappan jobbar över så hon ska vara med farmor och farfar en stund. Hennes farmor tar hit henne sen för nattning och är här till krikke kommer hem. Mycket snällt när det krockar för oss.

Jobb för mig på h&m, inventering väntar. Ska bli intressant och se vad snabb jag är, eller kanske ska säga vad dryg jag är :p Första gången i butik så det ska bli intressant men det går säkert bra! Ska klä Tyra nu så vi kommer iväg och jag är på jobbet i tid. Hörs senare!

Ps. Andra dagen utan cola, och det går bra. Jippi!! Ds.


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Du är så snygg kvinna!

2012-10-23 @ 23:00:49
URL: http://tiempomas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0