Dunder trött

Åh.. Hade en ledig dag idag. Veckans enda faktiskt. Slappade mot 14 tiden innan vi drog oss mot stan, jag och Tyra. Tyra frågade efter mormor idag så vi åkte in och träffade henne för en runda på lindex. Hittade massa fint till Tyra som får följa med hem imorgon. Ska även ta mig en lov på kappahl och kolla lite, men just nu ligger Lindex på nr 1 för finast kläder. H&M har sina guldklimpar de också men just nu tycker jag att H&M har de roligaste på lilla flick (92-122) och det är ju för stort för Tyra än. Men lite byxor och bodys följer med från jobbet imorgon till snuttan. Har bestämt mig för att köpa en rödrandig body och röda mjukisbyxor till henne. Mysigt och fint nu på hösten och i vinter. 2 månader kvar till jul också, fort det går och skönt är det för åh vad vi längtar efter jul här hemma :) filmerna, pyntet, Julkalendern.. Allt, vi är som små barn och att vi har Tyra nu gör det bara mer mysigt <3 själv väntar jag ett paket på posten som jag kommer Uppskatta väldigt. Vad som ligger i paketet får ni se när det anländer.

Nåja, en tidig julklapp gav krikke sig själv idag iaf. En ny tv! Pang så satt det en 55" uppe ist för 37. Jag skulle behöva uppdatera min också men känns onödigt just nu. Den funkar och mer funktioner i sovrummet behöver vi inte ha just nu (vi har en varsin tv och min är som sagt i sovrummet). Blir kul att sätta på tvn genom att "prata med den" då den är röststyrd, man kan även röra pilen över skärmen genom att röra handen i luften, finns kamera på den, fullt med appar, spel, fitness osv. Förlåt men tycker det är så kul att de hänt så mycket sedan en annan va liten när tvn va en stor klump :p MEN de funkar ju bra de också :) hehe

Nej, måste sova nu. Jobbet kallar imorgon 9.45-16.00, även fredag är samma tid och det känns skönt! Helgen blir många timmar 11-18.15 både lörd och sönd., pengar pengar! Men Godnatt nu kära ni!

(vi idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0