Beautiful episode

Hi' hej,

Idag har jag jobbat, hann med stan em snabbis innan men hittade inte det jag sökte.. Tyvärr. Får kika vidare på det. Typ imorgon? Jobbade iaf som sagt, 15-20.15. Dagen gick väldigt fort och jag funderade på lite saker som jag vill ändra på på min avdelning när jag kommer tillbaka på söndag. Vi får se om jag hinner lite små ändringar då.

Ikväll har jag tittat på Sons of anarchy. 4e avsnittet på 5e säsongen. Alltså åh, ah.. Tårar idag igen. Jag är helt inne i den där serien så de är mina polare allihopa ;) hehe. Bra avsnitt, tungt men bra. Kollar på kurt surrets egna videor när de läggs upp och där förklarade han vissa saker och det va bra för då slipper man fundera på varför just "det där" hände osv.

Men men, gnuggar mina ögon nu så lite vatten sen sova bums. Höra imorgon gott folk. Vad tyckte ni om outfiten idag förresten? Se inlägget nedan.


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

gud jag har inte sett ett avsnitt av de där, vet inte om jag ska ta och göra det el inte. Alla verkar fastna hårt på det, hahah

2012-10-04 @ 08:37:36
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: Anonym

du skrev för ett tag sen att du var hårdrock tjej när du gick i skolan är du fortfarande det ?? :)

2012-10-04 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0