Trött tjej.

Hallå. Min lediga dag är förbi. Har hunnit städa lite, umgåtts med Linda F där vi bakade och kollade på Pippi. Bjöd på gott kaffe och massa snack. Dock hann inte jag och Tyra smaka på lussekatterna hon och Tyra bakade men de blev säkert jättegoda ;) efter Linda så åkte vi och käkade med mamma som Tyra frågat efter idag. Efter maten blev det direkt hem och i säng med Tyris. Hon ville inte riktigt sova så vi spelade lite yatzy på mobilen, kramades som bara den, lite pussar Godnatt och vips så sov vi båda två. Vaknade 40-45 minuter senare av att Tyra låg på min mage och sov. Gumman har flyttat sig dit och somnat, åh lilla älsklingen. Blev helt varm i kroppen och ja, fy tusan vad jag älskar henne!!! :)

Nu ska jag kolla på sex and the city på tvn, dubbelavsnitt!! :):) HIMYM efter det så blir nog vaken en stund till. MIBYL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0