Trött tjej, Vålberg.

Åh.. Trött ja. Ätit god grekisk sallad ikväll och sett på en Johan Falk-film. Tycker de är väldigt väldigt bra, speciellt de sista filmerna. Håller på att se om dem igen med kort mellanrum nu så man har allt färskt. Frank Wagner, Seth Rydell.. Vilka grabbar :) så jäkla bra roller!

Mannen min är i Sthlm och jobbar, hemlängtan såg jag. Förstår honom med det hotell de ligger på. Men snart är han hemma igen. Skönt! På tal om jobb så blir det jobb för mig imorgon efter en dag med ledighet. Blev att umgås med svärföräldrarna idag en del och Tyra fick en dos av farmor och farfar :) Från Thailand va det med massa presenter, jag fick ett jättefint halsband i silver. Stilrent och snyggt! Tusen tusen tack för det!! Och även för den hjälp jag fick idag med shoppandet som vi var iväg på. Har väldigt snälla svärföräldrar, de är som min mamma. Ställer alltid upp när man behöver dem :) puss till er. Självklart ställer även min pappa upp när jag behöver honom :))

Men nu gott folk blir det sängen, sova några timmar innan upp igen kommer sitta fint! Sov gott


Mina finisar när Tyris va liten.
Älskade älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0