Mörk bild på outfit.

En ny tröja drog jag på mig idag. Mycket in och härlig men blev nopprig snabbt så det va lite tråkigt men väldigt fin! ;p dock mörk bild då jag inte hann ta i ordentligt ljus. Iofs så är jag så lat numer att det bara är mobil bilder. Jag har tänkt skärpa mig med det men det är så simpelt med mobilen, den är med överallt och man slipper krångla med dator när man har bråttom. Nåja, så kan det vara.

Sova nu, upp och lämna Tyra på dagis imorgon. Åh, hoppas hon inte blir ledsen när jag måste åka ifrån henne. Blev väldigt mammig när hon blev sjuk och efter det har det hållit i sig, tyvärr. Mysigt med mamm-sjuka ibland men inte under dagis tiden på morgonen. Ont ont i mammas hjärta! Hoppas det går över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0