Lugnet före stormen

Ja, så mycket storm blir det väl inte men mamma är snäll och kommer hit sen när hon slutat och passar Tyra några få timmar medan jag, krikke och några till ska in till nöjes och kika lite på tatueringsmässan. Efter det blir det att köpa med mat hem och se film tror jag innan sängen. Ledig imorgon vilket ska bli gött och då väntas det barnkalas. En vän till krikkes dotter fyller 1 år. Ingen present har vi köpt ännu så får bli en tur imorgon på dagen och "panik köpa" en :p Så härligt när vi är ute i god tid ;)

Ska strax göra mig i ordning här, komma i lite andra kläder osv. BYL


Ps. Videon som Ellen gjorde om sminket, som jag sen beställde, kommer att komma upp här inom några dagar. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0