Dagens slut

Dagen har känts lite som en berg och dalbana. Ett samtal på kvällen gjorde saker mer klara, inte mindre kämpiga, men mer klarhet. Jobbat har jag gjort också, gick väldigt fort och som ni såg tidigare bjöds det på fika. Jag tog 2 pepparkakor och ett glas julmust, mums. Men jag har fuskat massa och det är dags att skärpa sig igen. Jag är iaf lite duktigare med drickan men borde bli bättre med vattnet, måste dricka mer.

Krikke, jag och Tyris kollade på Pippi förut och myste i sängen. Tyra skuttade runt endel och babblade massa som vanligt mellan stunderna då hon va klistrad till Pippi :p Älskar Tyra så mycket att det låter kliché, men Gud vad hon gör mig glad och lycklig. Är stolt som har henne tillsammans med krikke :)

Nu sova, imorgon jobb och sen hem till mina 2 älsklingar här hemma :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0