Vi säger Godnatt

Imorgon ska jag och Tyra göra lite grejer, planera och tvinga med någon kompis på stan för lite kikande och kanske shopping. Who knows..

Imorgon kommer lite bilder jag lovat från fotograferingen. Nästa fotografering med Linda ska vi försöka planera lite mer och förhoppningsvis har hon en studio att vara i då. Vem vet :) Vill iaf ta fina sommarbilder med Tyra längre fram. Även med hela familjen, alltså inkl min stora älskling och med vännerna. Linda är ett måste på Tyras 1års kalas, inte bara för att jag gillar henne som fotograf utan för att hon är Tyras homie ;)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Seema

vart har du köpt tröjan, som du har på dig på bilden? den ser azskön, och jätte snygg ut ju ;) = vill ha! :p

2012-05-18 @ 15:28:38
URL: http://seemalundback1,bloggplatsen.se
Postat av: Seema

Försöker mig på att skriva här igen, då min kommentar verkar kommit bort.. :/



men i alla fall.. undrar bara, vad du har köpt den tröja du har på dig, på bilden? Den ser otroligt skön, och snygg ut ju! =)

2012-05-18 @ 19:10:07
URL: http://seemalundback1,bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0