tradera-torsk..

Trillade in på tradera och la bud på 2 nya väskor. Åh, jag blev ju så sugen. Piggade upp mitt lilla boring-humör tack vare detta. Ni förstår, vi har betalt räkningar här ikväll och det är väl aldrig kul? Skönt när det är gjort men ändå aldrig kul ;) Eftersom jag har lite mer pengar denna månaden passar jag därför på att skämma bort mig lite extra. Även min lille korv och store göbbe får ju ta del av kakan.. ja kanske inte mina väskor då ;)

Idag i stan hittade jag ett par skitsnygga bruna skor. Jag föll direkt och ännu bättre va ju att de va på rean. Men nej, de fanns inte i min storlek. Så imorgon ska jag till de 2 andra butikerna i stan för att se om kanske de har dem. Hoppas hoppas. 

Väskorna jag hoppas på att få komma hem till mig ser ut såhär:




.
Kläderna jag fick med mig hem idag kommer upp i ett
inlägg imorgon vid 10 tiden. Kolla in dem då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0