Nämen!

Sitter i soffan och kollar på Big brother. Ska laga lite mat om en stund faktikst, får se om Kristoffer vill ha lite också. Stackarn börjar känna sig dålig igen, men jag börjar bli bättre och bättre och har varit på bra humör idag känner jag. Träffat Amelie och snurrat runt på stan med henne och Tyra, hämtade Kristoffer och åkte iväg och handlade, nattat Tyra och nu suttit och klickat lite på nätet.

Yes, jag har klickat igen. Ett linne och en klocka till mig och en skiva till krikke. Mina förhoppningar är att klockan och linnet ska komma innan veckan är slut så jag kan ha det till helgen. Ska nämligen på kalas då Amelie fyller 21 om en vecka. Tyra ska då sova borta för första gången (nästan första gången iaf). Åh, lite läskigt men det kommer gå bra! Tillbaka till outfiten, den är ingen party party utan mer något man kan ha jämt, MEN vi ska vara ute och det känns lite som att någon snygg klänning eller tunn partytopp inte är något alternativ i detta underbara sverige och dess värme.. sa jag värme? Hmm, ja ni känner nog min ironi. Nåja, stilrent och enkelt är ju snyggt det med. Och färgen på dessa är ingen "tyst" färg. Jag har nämligen valt ORANGE! mihi, ja vi får hoppas att det blir bra. Ska fixa lite naglar och så till helgen också så man blir lite extra piffad ändå. Lite kul! Det jag gillar också är att mina tjejer Zigge och Nathalie ska med, kommer bli sjukt kul :)

Nu ska jag se klart på Biggan (som K säger) och sen laga mat. Får se om det jag klickat kommer hem sen eller om det får vänta. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0