Mina kollegor

Suttit och skrivit lite på FB med mina kära kollegor på Nöjes. På något sätt kom vi in på Disney och jag sitter nu med ett stort disney sug och funderar på vilken film jag ska se innan det blir läggdags. Fick hem Herkules häromdagen. Inte sett den på många år så funderar på den.. eller kanske ta någon av favoriterna som bl.a är Lejonkungen, Aladdin, Skönheten & Odjuret, Askungen, Lilla sjöljungfrun osv osv.. (klassiker ♥) åh det är så himla många bra filmer. Älskar verkligen disney.

Vilken är eran favorit? :)

Åh,
vad jag längtar tills Tyra blir så stor så hon vill krypa upp i soffan och se på Disney filmer med mig med lite fredags mys och så kanske :) Längtar efter de stunder hon kommer och ska krama om en och säga "Mamma jag älskar dig!" För de stunderna hoppas man ju på att de ska komma ;) Men självklart njuter jag av varje sekund jag får med henne, min lilla prinsessa ♥



Kommentarer
Postat av: Sandie

LILLA SJJJJJÖÖÖÖÖÖÖÖJUNGFRUUUUUUUN!!!!!!!!!!!!!! <3<3

2012-05-30 @ 13:43:45
URL: http://saandiiie.blogg.se/
Postat av: Seema

haha.. du är som min kompis då.. hon älskar med disney!! :)

2012-05-30 @ 14:47:02
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0