Knorr.

Sliten.. Haft en snabb dag på jobbet. Den bara flög förbi. Shoppade kofta, body och pyjamas till lillan och en topp till mig. En behaglig sak. Imorgon väntas morgonmys med bästa Tyris (pappan lär sova) och sedan en tur mot stan för lite ärenden osv. Sälja mer kläder så ska stryka en del på bloppisen, försöka gå igenom lite mer kläder som ska säljas och slänga ut på internet. Får se om något hamnar här. Smycken kommer att komma iaf :) ska se till att få upp Bloppis - smycken till helgen om jag hinner med allt jobb osv, annars i början på nästa vecka.

Nu mina vänner ska jag se klart på SATC och sen sova! Tyris sover i sin säng idag, kommer bli tomt utan en bebis som tar större plats än en elefant med familj, är ju så mys med henne brevid, men det är också väldigt skönt att breda ut sig själv också ;) Night.


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D

2012-05-03 @ 23:29:01
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback