Hmm..

Alltså jag är ju så grym, kanske inte. Vill verkligen färga håret men tvivlar på att jag får till de där jag vill ha själv och har nu frågat Linda, som gjorde min design, om hjälp. Tvivlar på att hon som frisör vill meka med färg hon inte får blanda själv. Men jag ville fråga henne eftersom hon kan sånt, det är ju jag mindre bra med. Färga är väl inga problem men så jag vill färga är inget jag vill ge mig på själv :p Nåja, vi får väl se. Vore kul att va lite piffigare till helgen iaf.

Har ni planer för helgen? Eller kanske planer för håret t.o.m? Tell me :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag ska faktiskt iväg till frisör för första gången i hela mitt liv på lördag :O blondera o göra bruna slingor , även raka mig på sidorna , vågat som fan :P kram <3

2012-05-17 @ 10:06:20
URL: http://themollers.blogg.se/
Postat av: Anonym

testa göra det lite ljusare. det skulle du nog passa i :)

2012-05-17 @ 13:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0