Dåligt med update

Inte varit någon vidare update idag, känner mig fortfarande inte frisk. Har ingen matlust alls men hoppas ändå få i mig lite mat strax. När jag nattade Tyra så somnade jag brevid henne så jag är dödstrött nu också.. Imorgon väntas jobb mellan 13.00-18.15 så jag hoppas verkligen jag sover bort det, vad det nu är.. Aldrig kul att va sjuk men hade "passat bättre" nästa vecka då det förmodligen inte blir något jobb alls.. Kan va skönt också att få den tiden med Tyra.

åh va jag fryser.. Mår illa när jag tänker på mat men har bara ätit 2 pannkakor idag så jag känner att kroppen behöver mer. Tvivlar dock på att jag kommer få i mig något alls. Åh va jag inte gillar att vara sjuk. Sängen får bli efter försök till mat. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Din stackare :( Krya på dig!

Så himla fin nya designen är! :)

Kram

2012-05-12 @ 02:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0