Vilken överraskning!

NOT.. att jag gör våfflor :) Men gott är det. Med sylt och vispad grädde, i mitt fall skakad (same same). Tyra ligger och sover middag först nu. Varit vaken sedan kl 8 imorse utan att ha sovit mer än 3-4 min innan krikkes mobil väckte henne. Så ja, som sagt så sover hon nu och inte ens grannens borr kunde störa henne nu. Tröttfisen!
.
Idag blir det inte många knop gjorda utanför hemmet. Som jag skrev förut så skulle vi ju ha varit på kalas men vill som sagt inte sätta ned Tyra i bilstolen för rumpisens skull. Så annars då, blir nog att plocka lite här hemma också ska jag försöka ta tag i detta med att dammsuga. Så tråkigt men så behövligt! Hade Linda här igår på en fika och massa tjejsnack, va himla trevligt! Vi låter det alltid gå för lång tid emellan tycker jag. Skulle iaf ha städat innan hon kom men det hanns inte med så får väl bli idag.
.
Roligt inlägg, mat och städ!
Ja, välkommen till min glammiga söndag!
.
image description

Kommentarer
Postat av: Sanna

låter lika glammigt som här. Hahah vi lyckades ta oss till ÖB och konsum Vålberg förut men det är typ det som händer utanför huset idag. Sen är det dags att ta tag i städningen, sambon har inte ens städat när jag har varit borta i två veckor så det finns lite o ta tag i, hahah

2012-03-04 @ 14:27:46
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

ja frisk luft är riktigt skönt och en bra start att ladda för städning. Jag passade på att skura toalett och sånt skit innan maten och nu blev jag helt förslappad efter maten, hahah



resan har varit helt undebar ! Så jävla gött att komma iväg och bara få bryta vardagen lite. Har upplevt massa nya grejer =)

2012-03-04 @ 16:57:08
URL: http://moonzanna.se
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Låter ungefär lika glammigt som mitt liv :) Och här blir det våfflor med skakad färdiggrädde på burk i morgon.

2012-03-04 @ 18:05:17
URL: http://lilith.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0