Taco & tavellist

Sitter vid datorn en sväng och ska kolla om jag hittar något bra recept på tacopaj eller om jag bara ska slänga ihop en egen. Får nog bli det till mat idag. Försökt fått upp mannen i huset men går sådär, vill gärna veta hur vi ska göra med allt idag, hämta sängen osv. Nåja, tids nog :)
-
Blir nog mest att dola med det där idag. Ska se om det blir en sväng till ikea också för att eventuellt köpa ben till sängen, om det inte är några med menar ja. Ska då även passa på att kolla på tavellist och ljusstakar och se hur de får plats och inte. Anars kanske det går att köpa någon lite bredare list att sätta upp. Tror ändå att det kan bli fint med ljusstakar framför spegeln och någon liten fin kruka i fattigmanssilver med en likadan blomma jag har på hyllan här i vardagsrummet. Får trixa mig fram så får vi se vart vi hamnar :)
-
Hur ser era planer ut idag?
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0