Ond cirkel

Ja, jag har hamnat i en som så många andra. Inget godis säger man, man äter som aldrig förr. Jag ska trappa ner på godiset - äter ännu mer. Ja.. Hur ska jag göra? "jag ska vräka i mig allt jag orkar!" aa kanske den stilen. Jag vill ju inte sluta helt men jag vill dra ner på det och iaf försöka bli mindre onyttig. Blir ju inte bättre av att jag sitter här och har cravings på blåbärspaj. Funderar på att göra en faktiskt eftersom vaniljvispen går ut i datum snart (...säkert). Haha ;) Undrar om jag kan vispa den nu när Tyra sover? Hon sover ju ganska så hårt. Ah får testa.

Nu börjar BB iaf så ja skriver mer sen och berättar om jag lyckades eller ej :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0