In the car home

Då har man avklarat ytterligare en jobbdag och en dag från Tyris. Gullet och hennes mormor kom ner och lunchade förut så jag fick snosa lite, underbart!! Uh va jag älskar min lilla korv.

Har testat lite nytt idag på jobbet och de va kul. Lite stress men ändå kul! Ska bli roligt att få lära mig mer och mer så jag kan lite mer när jag ska byta butik. Känns ju lite tråkigt ändå att man inte ska va kvar med folket i stan samtidigt som de ska bli roligt att lära känna de i andra butiken.

Nu ska vi hemåt och hämta ut sängkappa och sänggavel som kom till posten igår :D spännande! Slänger in dagens också.


Kommentarer
Postat av: KLARA ANDERSSON

Snälla Linda, kan du läsa det här inlägget och kanske säga vad du tycker om det. Det kanske är lite långt, men det hade betytt mycket om du läste det! :)



http://klaraandersson.blogg.se/2012/march/barnprogram-och-disney-filmer-90-tal-och-200.html#comment



Kram!

2012-03-30 @ 19:20:28
URL: http://klaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0