gång på gång

Hej! Jisses, har försökt blogga från appen idag ett FLERTAL gånger utan lycka. När jag väl skrev det som kom upp förut så stod det ju inget vettigt, alls.. haha. Nåja, har iaf haft en bra dag på jobbet, en bra dag hemma med paket uthämtade och god mat med mamma som har vart snäll och passat Tyra när jag och Krikke jobbat. Hon ska vara hos mormor imorgon också eftersom Krikke jobbar natten och kommer hem så sent så lär han behöva sova ut lite innan det blir lek och bus. Jag börjar 9.45 och slutar 16.20 så dagen är inte så jättelång.
-
Imorgon ska jag sparka hjärtat i rumpan (krikke alltså) och mig själv såklart så vi kan få på benen på sängen, kappan ska på och gaveln ska upp. Får se hur de slutar ;) Nej men de blir nog bra. Ska nog blinka lite till svärfar så han kan hjälpa mig att få det rakt osv ;) På tal om honom så skrev svärmor sms från Ullared förut. Shoppar som attans, som alltid när hon är där. Jag fick ett litet infall och har därför bestämt mig för att åka dit i sommar och trängas med alla jobbiga människor, ja då är även jag inräknad. Jag är nog minst lika jobbig som alla andra. Nej men jag vill verkligen dit eftersom jag aldrig varit där. Har ni?
-
Nej, sängen nu och sova några timmar innan det är upp igen. Ringa mina bästa tjejer imorgon och babbal luft också. Behövs ibland! :) Hoppas ni haft en bra fredag! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0