Familjen

Igår, då va vi hela familjen hela dagen. Inte alltid det händer en hel dag så det va kul tycker jag. Först åkte vi till Mariebergsskogen och kollade på lite djur och satt i lekparken. Träffade Jimmy och Nathalie med barnen där också, alltid lika trevligt :) Så Goa människor.

När vi va klara där så fortsatte jag, krikke och Tyra till leklandet där det blev lite lek och åka kana innan bilen åkte hemåt igen. Men Innan vi åkte hem tog vi svängen förbi Tyras farmor och farfar som varit i Göteborg i några dagar. Tyra blev glad att va med dem och fick present i form av lite leksaker. Självklart va dom uppskattade av henne :) Tack farmor och farfar <3

När kl slog 19.30 körde jag hem Tyris och Krikke så ja kunde åka och hämta mamma på jobbet. Hon skulle ju hit och vara med Tyra när jag och krikke jobbade. Hon hade somnat strax efter att vi åkte, duktig tjej. Tack mamma för att du passade henne <3 Hade kunnat sätta Tyra's farmor och farfar på de men trodde de skulle va borta till idag :p

Så såg väl vår dag ut igår, den va väldigt trevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0