Vill ha.

Hello folket. Appen funkar inte, och snälla Sässy här på blogg.se informerade mig nyss att om jag fått det nya på blogg.se så funkar inte appen längre.. Tråkigt då jag bloggar en hel del via den. Visserligen kanske inte app-inläggen är allt för roliga men de är roligare än mms-inläggen. Nåja, de fixar de väl med tiden, kanske? Ska berätta senare i ett annat inlägg hur min dag varit och hur bion va som jag och svärmor såg. 
 
Har gnagt lite på att jag vill ha en ny jacka, en speciell jacka som inte verkar va så lätt att få tag på. Det suger ju såklart men jag tror kanske att jag kan det iaf, jag hoppas det. Ja jag kanske då ska rätta mig och säga att den är svår att få tag i, eftersom den är slutsåld och inte finns kvar i butik längre. Så efter är jag ;) Bild på jackan får bli längre fram isf. Ist ska jag slänga in en bild på mitt nya skal till min lilla mobil som jag nog tyvärr måste lämna in. Den suger batteri och den blir kokhet när man håller på med den. Inte okej. Muntrar upp den med ett fint litet skal iaf så får vi hoppas att den mår bättre, eller att den får ett nytt batteri snart. Någon som haft samma problem med sin lille iPhone? (Har en 4s om det spelar någon roll?)



Nice va? Jag gillart. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du köpt det? :)

Svar: tradera ;) hehe
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-06-25 @ 20:35:49
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0