Vad ser man på nu?

Nu när BB är över så vet jag inte riktigt vad jag ska titta på om kvällarna. Visserligen kan jag se en längre film utan att behöva lägga mig mitt i natten, jag som ÄLSKAR att se på film. Dock känns det såklart lite tomt och man hade gärna velat se mer vad som händer med dem efter huset. Men vi får hoppas att det skvallras lite om dem ;)

Dåså, film. Vad ska man se tro.. Jobbar imorgon men börjar inte förrän 12 så hinner duscha, dola och även dra mig lite i sängen med Tyris en stund. Ja en kort stund tills hon kommer på att det är roligare att va på golvet. Inte länge den ungen stannar i sängen inte, hehe :) Ledig onsdag och torsdag, sa jag det? Ska bli lite skönt att få heldagar med Mina hjärtan och även passa på att träffa några av tjejerna. Men nu ska jag leta film. C you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0