Tiden rusar iväg

Ja den gör den verkligen. Hinner inte berätta om gårdagen mer än att Tyra fick åka till barnakuten då hon inte kan stödja på sitt högra ben utan att skrika av förmodligen smärta (vad annars...). Berättar mer imorgon.

Har suttit och funderat på vad tusan jag ska ge min bror som tar studenten imorgon. Alltså jag vet, helt ute i sista sekund men ärligt.. kommer inte på något kul. Så nu funderar jag på att gå i vuxen-banor. Köpa något han kan få nytta av. Ja vi får väl hoppas på det iaf. Eller kanske ska vi hoppas mer på att jag hittar något ;) haha.

Har ni någon som tagit eller tar studenten nu? Vad gav ni? Berätta :)


Kommentarer
Postat av: elin

Jag tog studenten förra fredagen :) fick en dator av mina föräldrar, ett kamerastativ och presentkort av min bror och hans sambo. Av min morbror och hans familj fick jag pajformar i olika storlekar. Sen fick jag pengar av resten av släkten :)

2012-06-14 @ 13:01:09
URL: http://esahlen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! jätte fin blogg du har!

Haft en fin torsdag? :)



Btw. Jätte gullig dotter du har! :D

Kram

2012-06-15 @ 00:16:18
URL: http://johannatolppanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0