Äntligen fredag!

Sitter hemma nu i soffan och väntar på att ugnen ska bli varm. Blir kött, pommes och beasås till kvällsmat för min del. Har endast käkat 2 mackor idag så då förtjänar jag att gotta till det ;)

Fick med mig lite plagg hem igår och idag. Idag fyndade jag på nya outleten - en svart, tight långklänning (ääälskar), en tröja och ett linne, allt för 187kr. Igår fick jag också med mig en långklänning men med vitt mönster på och ett vitt linne med rosa dipp, riktigt snyggt på faktiskt! Jag visar er sen, nu ska jag laga mat :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken outlet? :)

2012-06-08 @ 21:35:13
Postat av: Malin

Hejsan!



Nu har jag startat upp en ny blogg och skulle behöva lite hjälp med en bloggdesign, vill du hjälpa mig? Skulle vara jätte snällt då. Kram

2012-06-09 @ 13:01:00
URL: http://nightmarecanndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0