Korv korv

Tjenix. Soffan är min vän och datorn är snart med i högsta hugg. Käkade lite korv och makaroner såhär på Kvällskvisten och ska strax se sista avsnittet på säsong 2 med Sons Of Anarchy. Börjar förmodligen på 3e säsongen idag också eftersom jag aldrig får nog av serien (som jag sagt tusen gånger nu tror ja. Ska ge mig). Taggar inför en vecka med jobb mån-fred, bröllop lördag <3 och Liseberg söndag.. WIHO :D känns som detta blir en bra vecka. Utom att Tyris ska sova hos mormorn på onsdag, då jag börjar jobba 8.00 på morgonen och mormorn tyckte tydligen att det va bättre för Tyra att få sova än att behövas dras upp på morgonen (eller så ville hon bara ha en ursäkt för att få sno henne över en natt ;) hehe). Tyra lider verkligen inte som får busa av sig totalt, men mamman här kommer ju sakna efter sin lilla guldklimp :) Nåja, nu blir det att krama lite på mannen som jag inte sett på flera dagar (känns det som när vi jobbar om varandra) och sedan lite SOA. Fint fint :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det va väl en bra ursäkt för att få sno henne en natt : ) det är ju så gott att fp snosa på henne : )

2012-07-23 @ 20:56:17
Postat av: Mormorn

Ja det var väl en bra ursäkt för att få snosa på henne . Är så kul när hon sover över :))

2012-07-23 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback