Klistrad i soffan

Sitter i soffan som rubriken avslöjar, kollar på Law abiding citizen som är på tvn nu. Har ni sett den? Den är riktigt bra och verkligen sevärd. Krikke åkte till jobbet för en stund sedan och ska jobba till 6 imorgon bitti. Lite tomt men har ju min sovande skrutt här hemma. Funderar på en till film sen innan sängen men får se. Lite sugen på SOA avsnitt också. Började ju kollade på säsong 2 (för 4:e gången ) och kan inte sluta titta. Dels för att serien är så grymt bra och dels för att man får lite fint att titta på ;) haha. 

1 h senare...
Oj, suttit med samma inlägg i snart en timme. Bra mig. Fastnade på en shop på nätet. Är helt nerkärad i en topp Kenza hade på sig nu när hon va utomlands sist. Brukade läsa hennes blogg förr men har inte varit inne på bra länge. När jag väl hoppar in vet jag ju att jag blir helt såld på hennes kläder, skor och väskor. Jag kikade in iaf och pang, jag är helt såld. 
 
Funderar, kanske att man skulle ha på sig denna på ett bröllop jag ska på om två veckor?
Tror ni att det kan passa att ha en gul topp, några snygga byxor eller shorts och pumps?

Bild lånad från Kenza's blogg!



Så jädrans snyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0