Heldag med Tyra

Hej! Idag har jag haft en heldag med Tyra. Vi har varit in till stan och hämtat min klänning som mormor sytt in, sålt ett par byxor och e tröja, käkat mat, varit en kortis på stan för ett ärende och handlat. När vi kom hem så kollade jag och Tyra på Lejonkungen och myste med majskrokar och ostbågar. När jag sträckte mig efter dosan som låg längre bort så sträckte sig Tyra efter mina ostbågar. Busen fick tag på en och hej va hon mumsade när jag satte mig rätt igen. Hon är så jäkla snabb så man hinner inte alltid med om man säger så. På leklandet häromdagen så sa jag till Tyra "kolla när mamma klättrar", så klättrade jag upp 2 steg, hörde hur hon skrattade åt mig och när jag tittar ner va hon borta. Haha jisses vilken panik jag fick, då stod hon och smög bakom hörnet :P haha, Ja det går så sjukt fort och det gäller verkligen att vara med, det är något jag verkligen lärt mig :) Ändå hinner hon med att ta den där ostbågen :P haha. 

Efter filmmys, massa bus i soffan och lek med leksaker så fick Tyra bada lite. Märks att hon tycker det är roligare när man badar med henne än när hon sitter själv i badet. Hon vill bada så mycket längre när man själv är med i badkaret. Nåja, en stund blev det bad iaf innan hon fick komma upp och det blev lite bus och kramande. Ner i säng vid 20 tiden och där låg vi tills hon somnade, ja även jag somnade. Vaknade 21.20 och kände mig så sjukt seg. Börjar känna mig normal nu typ, asjobbigt. Hatar att somna så :P 

Nu står kycklingen i ugnen och riset på spisen, strax klart så ska käka lite och se på något innan det blir sängen. Funderar på att ta mig en dusch också och kyla av mig lite. Är ganska varmt här hemma så kan vara skönt :)



Världens sötaste cykelbrud, häromdagen :)

Kommentarer
Postat av: Chris

Helt klart den sötaste cykeltjejen och busigaste Goaste damen som finns :)

Svar: verkligen :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-07-15 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0