Grattis mammas stora tjej!

Nu är min prinsessa hela 1 år!! 

Hur fort får tiden gå egenltigen, vart har alla dagar tagit vägen? MAn njuter in i minsta sekund men känns som man ändå inte hinner njuta tillräckligt :) hehe. Minns den bästa känslan när jag fick se henne och när hennes lilla, varma huvud mötte min kind på förlossningen. Åh jag bara älskar den känslan, bästa någonsin! 

Är så stolt över att få vara din mamma!
Mamma älskar dig mest av allt ♥



Vill ni läsa min förlossningsberättelse?
Den hittar ni genom att trycka på bilden på Tyra eller HÄR!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen Tyra!
Det har varit roligt att följa dig och din lilla familj under det här första året.. ser fram emot fortsättningen :)
Kram

2012-07-01 @ 10:30:47
Postat av: Inger

Tänka sig att det redan gått ett år. Ge henne en STOR grattiskram från Lennart och Inger.

2012-07-01 @ 11:39:57
Postat av: Emma

Grattis till henne. :)

2012-07-01 @ 12:28:30
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Sanna

stort grattis till lilla Tyra ! =)

2012-07-01 @ 16:19:09
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Seema

Grattis på 1-årsdagen lilla Tyra! Hoppas du får en bra dag :)

2012-07-01 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0