Nattning på g

Igår bestämde sig Tyra för att somna vid 22 men vakna vid 23 igen. Hon somnade sen om vid 1.30 och ja kände väl att det är lite väl sent :p Så nu har vi "kämpat" med att hålla henne vaken så hon kan va så trött att hon sover för natten ist.

Hon ligger här brevid mig i vår säng och gör brum brum-ljud och lallar sig, mammas lilla tuss. Hon är väldigt trött samtidigt som hon har en hel del energi kvar, men får hoppas att hon sover inom 20-30 min så de blir lite egentid innan det är sovdags. Vill ju se en film helst innan jag sluter ögonen.

Återkommer när Tyra har somnat!


Ps. Vill tacka Linda Blom för all hjälp med dopkorten och med mitt hår. Du är toppen! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0