Imorgon!

Dåså, jag och Krikke är placerade i soffan och kollar på hockey. Antar att det inte är många som missat att det är Sverige - Finland som spelar. Men jo, jag. Men har ingen koll på hockey, fotboll.. Aa sport över lag har jag noll koll på, förutom cheerleading. Ja det är faktiskt en sport, världens roligaste!

Funderar på att leta upp något att käka. Känner mig lite konstig i huvudet så en matbit sitter nog bra. Bara jag som gillar att äta på natten?

Nåja, imorgon ska jag sola vid 14.30 - SKÖNT! Ska även iväg och kolla på ett bord och stolar. Får se om vi får med oss något hem! :)


Kommentarer
Postat av: fia

haha ja hon ser faktiskt liten ut:D bilden är ju någon månad gammal ':D



japp, den är från h&m! AS mysig, skit mjuk och aa, allt som den bör vara:d dock ångrar jag attjag köpte storlek 74, den kommer bli för kort väldigt snart ser jag redan nu :(

2012-01-04 @ 10:49:43
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0