Imorgon

Hej! Har precis sagt hejdå till mamma som jag bjöd hem på lite mat och film som tack för all hjälp hon gett mig den senaste tiden med bil osv. Eftersom jag ska vänta med att köpa ny bil så får jag låna hennes så länge, uppskattas mycket!! Blev kyckling-pasta sallad till mat och blåbärspaj till efterrätt. Läste en tjej's blogg vid namn Jessica som hade gjort kyckling-pasta sallad och det såg sååå gott ut så de fick bli. Tack jess för tipset ;)

Jag hade ju tänkt visa vad som är på väg hem till mig och vad jag köpte i stan idag. Handlade på Jc, va ju inte igår om man säger så. Hur som helst så får jag visa er imorgon vad som köptes och vad som klickades hem. Riktigt nöjd!

Hoppas hoppas att min dator kommer till veckan också. Tråkigt utan egen dator när man måste dra bort krikke från sin dator. Ja kan tillägga då att han är gift med sin dator, så som jag är gift med mitt shoppingberoende (som jag för övrigt har koll på. Lovar, inget lyxfällan, haha).

Men nu ska jag nog ta lite mer sallad, något gott och kolla klart på HIMYM. Får bli sova sen. Imorgon ska jag se om Ida är hemma så vi kan ta en kopp kaffe och babbla. Godnatt på er :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0