What a lovely day!

Varit på audition för ett jobb idag. Jag och säkert 1000 till om inte mer. Nej men det gick väl smärtfritt, köade ungefär 30-35 min innan ja kom in till de som ställde lite frågor. Pratade med en man som jag fick att skratta lite men efteråt funderade jag på vad som hände och vad jag sa egentligen. Varför blir man på knäpp när man är nervös? :p Gav svar som jag nästan skrattade åt själv efter när man tänkte på det, haha. Jaja, går det så går det.. Och gör det inte så va det ju iaf kul att testa på :p Har inte gjort en intervju på väldigt länge, bra med lite träning.

När jag va klar iaf så åkte jag och handlade lite och sedan mot Tommy, Tuva, Krikke och pluttan! Hon va nämligen med pappa idag när mamma va på intervju. Hon hade varit snäll mot Krikke hela tiden, inte gnällt något alls tydligen trots att hon är så mammig av sig. Kändes skönt att höra :) Drog hemåt och fikade med Martin, Kajsa, Shippe och Josse. Va mycket trevligt med mycket skratt, som vanligt! Nästa gång ska jag ta med Josefin och Levi.

Nu ligger hela familjen i sängen här och kollar på Walk the line på 7an. Väldigt bra film de! Sett den?

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-16 @ 22:59:44
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Va gott att få bebisfötter i ansiktet: )

2012-02-17 @ 07:08:09
Postat av: I

Ååh gullebilden!!!! Vad är de för intervju du varit på? :) <3

2012-02-17 @ 10:44:38
URL: http://essef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pinsamt att gå på jobbaudition med sin mamma......

2012-02-18 @ 10:33:29
Postat av: Linda & lilla Tyra

Haha, anonym. Inte för att jag behöver ge dig en förklaring men om du tänker lite längre än din näsa räcker så fanns det en anledning till att hon råkade va med denna dag, kanske att jag har henne bil och skulle köra henne och lite grejer till jobbet direkt efter? Då kan hon ju lika gärna stå med mig där inne och snacka än att stå och vänta själv någonstans? Eller?



Jag vet inte hur du behandlar din mamma men jag försöker va trevlig mot min ;)



Har du något mer att yttra dig om så kan du kontakta mig så kan vi snacka. Fegt litet as antar jag.

2012-02-18 @ 12:16:52
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0