Söndag - kalas!

Hej! Blev dåligt med byggande igår men hade fullt upp med att rensa ur garderoben och leta overall till Tyris. Vi hittade ju en tillslut som vi blev väldigt nöjda med, pappan i familjen tyckte den va dyr men va skulle jag göra när det inte finns en overall i hennes storlek att få tag på (som inte är extremt pojkaktig). Hur som så kan han inte klaga då jag betalade mer ;) Jag fick även tag på bilstolen vi ville ha. Får passa på att tacka för tipset jag fick via en kommentar men det va inte en sådan stol vi va ute efter som du visade men uppskattar mycket att du ville tipsa :):)

Idag ska vi på kalas. Min moster fyller "28" •host•.. Ehm.. ;) Och hennes man fyller år om 2 dagar om jag inte minns fel, så lite kalas med gottit och alla Goa släktingar står på schemat. Alltid lika kul att träffa släkten. Vi är lite som vi är <3

Måste sluta skriva nu, ska hoppa ur bilen och in på maxi och handla lite innan. Hörs sen :)

Tyra nu:


Kommentarer
Postat av: fia

okej, det är ju skit svårt det där med bilbarnstolar ju!! åh.. blä

2012-02-06 @ 08:43:12
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0