Sjukt behov..?

Har tänkt lite på detta med shoppande.. Jag vill shoppa som mest..
.
.
1. När man har tråkigt - allt blir så mycket roligare med lite påsar med hem eller lite klick på internet och man får den där avi lappen eller avi sms:et. Man får hämta ut paket och prova det man köpt, eller ställa upp om det är någon sak.
.
2. När man är deppig - Jag blir rejält uppmuntrad av att köpa/få något nytt. Gillar det skarpt i mina deppiga dagar.
.
.
3. När man är på sjukt bra humör - Jag gillar att piffa mitt bra(iga) humör med något snyggt eller läckert. KAnske någon fin topp eller något litet smycke.
.
.
Ja, vad säger man? Det blir dyrt om man ska hålla på att shoppa under dessa dagar, men gah det är ju så kul. Jag skulle behöva ett kort med no limit. Ibland känns det så iaf. Självklart är det ofta man tycker att man inte hittar något speciellt så, det är dagar jag är snål :P. Men nej, det gör mig nog gott att ha en tunn plånbok in emellan, min garderob är proppad och Krikke är inte riktigt lika glad i mina skor som jag är ;)
.
.
.
VAD FÅR ER ATT VILJA SHOPPA OCH VAD SHOPPAR NI DÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0