Seg morgon

Är lite seg idag känner jag. Skulle sovit en stund när Tyra sov förut men jag blev fast i tvn :P Får ta mig i kragen och lägga mig tidigare ikväll. Kikade på film igår och letade runt lite på nätet så blev ganska sent i säng.
,
Idag ska jag försöka hitta den sista innerkudden till de där kuddfodralen jag beställde. Jag berättade kanske aldrig det kom jag på men det va kuddfodral jag beställde så har köpt kuddar till då men hittar inte en av måtten. Det ska finnas i stan på någon affär så jag åker och kikar. Passar nog på att åka in till mormor på en fika också om hon är hemma.
,
Hoppas ni får en bra dag, bloggar mer senare!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0