mår så mycket bättre

Jag gick in till Tyra som ligger i sin säng och sover (typ 2 veckor sedan hon sov där skulle jag tro :P. Brevid mamma de senaste 2 veckorna, hur gosigt som helst!). Hon gnällde till lite så jag gav henne tutten igen och drog över henne filten. Om hon får välja så ska hon helst ligga naken utan något alls över sig, trots att hon känns kall. Mamma lägger på, Tyra drar av. När jag står där inne med henne får jag en otrolig myskänsla över mig. Med en svag kropp så mår jag bättre nu, jag hör regnet smattra lite lätt mit fönsterbrädet och jag känner mig lycklig.
.
Till det smått smattrande regnet ska jag nu krypa under täcket och spela lite spel på mobilen. Underhålla mig lite de sista 10 min innan jag somnar. Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis känner jag mig inte så svag i kroppen för då har jag planerat en kort promenad, måste ut i friska luften lite. Sallad står även på matmenyn så jag kommer känna mig nyttig. Kan ju vara bra för omväxlingsskull!
.
Godnatt på er, hoppas ni haft en bra dag!
. . .
Jag tycker det är mysigt med lite regn.
Känns som att våren är på väg då!

Kommentarer
Postat av: fia

haha, jag tror jag fick det där ljuset förra året när jag fyllde år, snart exakt ett år sen ;D

du kanske tänkte på det andra rosa ljuset ja la upp för ett tag sedan D:D:D

2012-02-23 @ 22:21:49
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0