mer film.

Då var Män som hatar kvinnor slut och jag kollar nu på 21 som är på 3:an. Slut om 35 min så funderar på att sätta på Bridesmaids. Tyris är lite sjuk än, snorig, så hon gnäller till lite men hon vaknar nog inte alltid men har vaknat lite så har varit där inne och gett lite mat, vatten och tutte. Smulisen sover bra ändå för att va sjuk. Hon kändes lite varm förut men hon håller verkligen igång trots sjukdom osv. Inte som en annan som ligger som en död säl när man är sjuk , haha okej kanske inte. Men ni killar gör iaf, det är ju bevisat ;)
,
Fick sms av Krikke nu. Han kommer nog hem tidigare från jobbet så han får fixa lite panodil till smulan ifall de skulle behövas. Väntar med filmen tills han kommer hem då, kan man somna gott i hans armar ist.
,
Hoppas ni haft en bra fredag :)
Night.
,

,
"Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for"


Hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bridesmaids är bra & rolig :D

2012-02-11 @ 15:03:33
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: fia

åh vad kul att du vill utbilda dig till det ! :) låter ju jätte bra!



jag är inne på förlossning barnmorska, men jag måste bara stå på mig lite och inse att jag skulle klara av det, känns typ som att det är för svårt för mig! men ja, vi får se, vill verkligen plugga och bli nåågot, inte bara ha något butiksjobb hela livet:(

2012-02-11 @ 21:35:32
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0