En tyst stund

Sitter i köket och skriver på lite tackkort. De kom i brevlådan idag så snart ska de postas/ delas ut till de snälla själar som var eller gav present på Tyra's dop. Ska bli både kul och skönt att få ut korten. Känns som man drygat ut på det ett tag nu men bättre sent än aldrig :) Tackkorten är inte riktigt som vanliga traditionella doptackkort utan något annorlunda. Ja ni får se om någon vecka eller så!
.
Har tyst musik i bakgrunden, tvn är på mute och Tyra sover. Medan jag skriver tackkort mumsar jag på en ballerina kaka och dricker kallt kallt isvatten, härligt!
.
Hur ser era fredags planer ut? Skriv gärna och berätta :) Vi vet inte riktigt vad det blir. Funderar på att kedja fast pappan i huset så han har en hemmakväll med oss men vi får väl se hur det går med den saken :P Återkommer senare om jag lyckas eller inte ;)
.
image description

Kommentarer
Postat av: fia

jaa, något är det ju :( hon vägrar äta och idag har hon haft en sån diarre alltså, så ja, antingen tänder, magsjuka? ja vem fan vet alltså! hoppas bara att hon blir glad snart och börjar äta igen :)



hahaahaha, ja, jag tänkte väl :D

2012-02-24 @ 20:51:06
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0