Done

Dåså: hemma, ätit, fixat upp nya vardagsrums bordet som jag köpte idag (äntligen), lagt Tyra och sitter nu med arslet parkerad i soffan. Det vankas Super bowl här men funderar kanske på en film först. Nehe.. blev tydligen nedröstad här precis :P
.
Nåja, som sagt så har jag äntligen införskaffat ett nytt vardagsrums bord. Det andra hade några år på nacken och va väldigt slitet nu på slutet så tror vi båda tyckte det va skönt att få in ett nytt. Det blev ett runt vitt bord. Ni ska få se bild på det men vill först så hem lite nya lyktor osv :) Vill köpa hem nya kuddar till soffan och även lägga undan lite filtar då vi har ett par st :P Vill ha ett skåp med filtarna i så man kan ta fram bara när man fryser eller behöver dem. Räcker ju med att någon ligger i soffan. Får kika närmre på det under veckan.
.
Jag är done.. för idag!

image description

Imorgon väntar en tur mot mammas jobb, sedan kaffe med Josse och efter det en fika med kusinerna + barn. Ska bli trevligt och även kul för barnen som får leka av sig tillsammans. Ja Tyra och Sebben kan ju inte direkt springa med de andra ungarna men de kan vara med och leka när de är på ett och samma ställe ;) hehe
,
Åh, måste bara berätta.. Tyra har börjat "smacka" med tungan, haha. Ni vet när man gör sånt där smack/plopp ljud genom att smälla med tungan i gommen. Jag gjorde så igår och idag framför henne och nu försöker hon göra likadant och ibland går det. Ser så otroligt gulligt ut :) Mitt lilla charmtroll de ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååå vart hittade ni ett runt vitt bord ? jag har letat som en galning, men inte hittat något

2012-02-06 @ 16:02:33
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0