Dolat och grejat

Nu är jag klar för idag. Har fixat upp allt som skulle upp och även krånglat hit och dit för att få det som jag vill ha det. En sak t.ex. som jag skulle haft på en hylla fick ist delas i 2 delar, underdelen i form av en skål blev en kruka och överdelen som var ett lock med knopp fick bli ett lock åt en kruka från IKEA för 9 spänn. Ni får se bilder lite då och då hur allt blev. Bara små små ändringar som känns så mycket!
.
Nu får ni inte se något tyvärr då jag är himla trött. Sitter i soffan och knaprar nötter samtidigt som jag inte kan göra annat än att fnissa lite lätt över hur tragist Jerry Springer's program är. Slåss och visa brösten i tv för halsband, ja det skriker ju inget annat än uppgjort av det programmet. Men det finns inget på tvn att se så jag kikar väl vidare och skrattar för mig själv när de låtsas slåss :P
.
Imorgon ska jag dra mitt arsle mot solariet och få lite färg, sen får vi se om det kanske blir en massage till och med.. Jag borde väl boka en snart iaf då jag är seg i kroppen. Om inte en kompis jag har som är bra på massage har lust att dra lite i min gamle rygg ;) haha. Men men, nu ska jag kika klart på tvn och sedan hoppa i säng. Inatt sover lillan i sin egen säng. Hon har sovit med mig/oss i några nätter nu pga lite orolig sömn och att jag varit Tyra-sjuk :) Blir tomt inatt, men får krama på min stora älskling :)
.
psst... fick mitt skal idag!
It's awesome..
,,,


Kommentarer
Postat av: fia

haha, jo alla tääääänkte på den direkt;)



gud va fint skaal!

2012-02-08 @ 08:30:13
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Sanna

nä men shit va läckert !!

vart köpte du de ? ursnyggt verkligen

2012-02-08 @ 17:05:28
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

ofan !

har du länk ? =)

2012-02-08 @ 18:02:45
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0