Dagens planer

Som jag skrev igår så är det en dejt med Josefin och Levi som står på schemat idag. Vi ska hem till dom på lite fika. Tyra ligger just nu i våran säng och leker med lite allt möjligt. Mycket flasklock, förpackningar osv. Hon rullar runt så ja trodde hon skulle rulla ur sängen. Hjärtat tog ett hopp upp i halsen för en stund. Det går så fort allt så det gäller att vara med!

Ska även se till att posta lite brev idag som ska ut och även se om jag får svar ang skolan. Känner mig så kluven på jobb och skola, men ändå känns de just därför som att de kvittar om det blir skola eller jobb. Helst jobb kanske eftersom jag bara vill ut i arbetslivet igen efter mammaledigheten och tjäna pengar, leva. Men vi får väl se!

TTYL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0