BB - utröstning nr 1

Det är nästan pinsamt att man kollar, men det är ändå kul. Idag ska en ut, jag har faktiskt ingen åsikt om vem jag vill ska ut. Har ni?

Annars idag har jag, Kristoffer och Tyra tagit en lång promenad som innehöll handling och stopp för mat. Va mysigt att va ute allihopa och att vi faktiskt lät bilen stå :p Vi är ganska duktiga på att trycka på gas och broms annars.

Efter Big Brother så ska jag skicka ut lite cv:n lite spontant. Har även mailat en på kommunen ang en utbildning jag är intresserad av att gå. Vet dock inte om jag får då man måste ha viss mycket med sig i bagagen, vi får väl se :) Vore kul att plugga samtidigt som jag bara vill ut i arbetslivet och tjäna pengar. Men nu blir tröttfisen tokig här. Dags för nattning :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppades att Kija skulle åka. Eller Jessica. Hehe.

2012-02-26 @ 22:56:08
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter som en bra dag : )

2012-02-26 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0