Attans.

Inget direkt bloggande idag heller. Har haft fullt upp med besök, hämtat ut paket också så nu är nya kuddarna i soffan - Nöjd! Visar imorgon när jag kan ta bilder i dagsljus.

Krikke har köpt en MacBook PRO, så för tillfället har jag en väldigt nöjd man här hemma. Jag tyckte att han hellre skulle ha tagit en air men han sa att en pro va bättre? Äh, jag har ingen koll. Trivs bra med min samsung jag!

Imorgon har krikke beordrat mig att ta med Tyris och åka här ifrån, han ska städa. Hm, jag har väl inte så mycket att säga emot det utan går med på att åka iväg en sväng ;) Ska kolla med någon av mina tjejer om de vill ta en kaffe kanske.

Men nu ska jag och krikke se på film och sedan sova. Hoppas ni att en bra dag. Vill även säga en sak till.. Fia, alla tankar åt dig och din familj <3


Kommentarer
Postat av: fia

tack linda! vill bara krama om dig för att du är en sån härlig och förstående tjej.



skulle också vilja ha en macbook, aavis! är dom inte jätte dyra?!



kram<3

2012-02-14 @ 07:37:21
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0