Att resa

Tänker mycket på att jag inte hunnit eller lagt ner mig mer för att resa innan vi fick Tyra. Visserligen kom Tyra som en glad överraskning men innan de. Vi har iaf sagt att USA kommer bli först på vår lista, Tyra ska såklart få följa med :) Jag planerar även att kunna åka till riktigt varma mål med fina stränder osv. Krikke är inte så mycket för sånt där men USA vill vi iaf tillsammans. Finns ju varma ställen där med ;) Mina absoluta mål jag vill till i USA är New York, L.A, Hollywood, Las Vegas.. Ja listan kan göras lång egentligen..
.
Ett annat ställe jag verkligen vill till (bland mycket andra mål) är Hong Kong. Tror att det är riktigt häftigt där! Och jag klev nyss in i min "kusin's" blogg (""=lång historia) som han har tillsammans med sin tjej. De är nämligen ute och reser massa nu och har nyligen varit i Hong Kong innan deras resa tog dem till Filippinerna. Jag hittade iaf denna bilden som jag visar nedan som de tagit när de va i Hong Kong och besökte Disneyland, som även för mig är en liten dröm att få åka till.
.
Seriöst, jag vill ha ett sånt där våffeljärn, coolt!! :) Lånade som sagt bilden från RobinAndBella.blogg.se . Kika in där om ni vill läsa om allt de får uppleva, riktigt kul och jag är sååå avundsjuk :)
.

 


Kommentarer
Postat av: fia

ja det växer ur sakta men säkert:D



haha alltså, I LOVE USA. jag tror att jag egentligen borde varit född där?! mitt mål är också att komma dit, men vill vänta tills cornelia är stor nog, :D



funderar på att åka en sån där lyxkryssning så man hamnar i florida, sen drar man vidare runt där ifrån... hatar att flyga.. haha

2012-02-21 @ 10:44:43
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0