Svar på kommentar och skor

Fick en anonym kommentar om frågan försäljning. Frågan var om jag säljer kläder. Till svar skriver jag att jag precis sålt av 2 blåa Ikea "säckar" med kläder. Jag ska rensa min garderob inom kort igen men det lär inte bli speciellt mycket urplockat, men lite och är det fina kläder så ska även de säljas.

Finns det intresse att det ska läggas upp här på bloggen också eller ska jag bara länka er dit kläderna finns? Nåja. Kan ju skriva när det är dags att sälja av igen. Skor har jag ute till försäljning iaf. Ett par ska förmodligen säljas på tisdag men dessa har jag kvar (se bilden nedan) Storleken är 37 och 200kr vill jag ha för dem. Använda ca 3-4 gånger max, fint skick - nästan som nya! Säljer dem för de är något för små för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0