Lång dag..

Ledig, lång och helt enkelt en härlig dag! Fått mycket gjort i shoppingväg och nu på kvällen efter att Tyris somnat blev det gröt, Julkalendern och en julfilm med Krikke :) Skönt att ha lite tid ensam med stora älsklingen också :)

Jag vet att det undras lite ang nya lägenheten osv. Endel av er vet hur läget är, andra bara lite och vissa fattar ingenting om mitt babbel förstår jag. Jag kommer skriva om det i ett inlägg längre fram, egentligen snart så ni förstår när jag säger saker :) Nåja, resten kommer i inlägget.

Nu är det sovdags. Jobbet kallar imorgon 14.00-20.15 så innan det blir det att vara med min lilla familj. Tyra sover ju när jag kommer hem på kvällen så blir tid med henne :) En till julfilm ska vi se imorgon efter mitt jobb, wiiiho!! Älskar nu innan och under jul och nyår. Myskänsla!!! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0