Julkalender och ledig dag

Sitter fortfarande i sängen. Gick upp och kollade ut, snöstorm. Nä, blev Julkalendern och Pippi med Tyris, myspys. Har henne i knät nu till pippi. Pappan sover än men hoppas han vaknar snart så vi kan se vad vi ska göra till lunch. Själv är jag helt på köttbullar och mos på Ikea, jäkla gott de där :p Dock är ju detta vädret allt annat än roligt att köra i, samtidigt som jag inte direkt har några problem att köra i det. Tar det extra lugnt dock, speciellt nu när Tyra är med.

Blev sent igår så är lite trött idag. Kollade på ett avsnitt med SOA och sen en bit av filmen Elf innan både jag och krikke däckade i soffan.

Nu ska jag leta rätt på min telefon och sen väcka krikke. Nu får det vara färdig sovet här ;) Ha en bra dag. Skriver mer senare om vad dagen har att bjuda på, min lediga dag (1 av 3).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0