Huvudvärk..

Hatar huvudvärk. Har ingen sån där bra tablett hemma heller. Får åka förbi Apoteket imorgon efter jobbet och köpa så jag har hemma. När det blir rejäl spänningshuvudvärk är det inte roligt alltså,. Usch och fy.

Så ja, jobb imorgon 9-16. Skulle ha slutat 15 men behövdes till 16, egentligen 18 men tackade nej till det då jag trodde att krikke skulle va iväg på jobb men eftersom Tyris haft feber i veckan så ska krikke Vab:a imorgon. Nåja, efter jobbet blir det julklappsköp. Är klar till Tyra och mamma. Bra av mig, not. Jag brukar va duktig med sånt där, att inte va ute i sista sekund.

Nåja. Sova blir nu så huvudvärken förhoppningsvis försvinner. Godnatt!


Också vill jag bara säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0