Godmorgon tredje advent

Sängen och täcket. Fryser så fort täcket åker av så låg kvar och drog på lite Pippi firar jul. Vem tycker inte om att se när Pippi bakar pepparkakor eller när Annika klär granen med sin mamma.. eller när Pippi får en trumpet och alla andra barnen får klättra upp i trädet och få julklappar :) När jag tittar på det blir jag bara mer sugen på att dra in en gran nu. Förhoppningsvis får jag en på plats imorgon :) nästan enda dagen jag hinner. På tisdag börjar jobbandet igen och kommer då jobba varje dag till jul. Slutar 15 på fredag så då blir det att göra julskinkan, nom nom!!

Idag då, ska klä oss strax och göra oss klara för en tripp mot stan. Ska handla någon julklapp till, förhoppningsvis någon klänning Tyra kan ha på jul och ska även köpa lite julskinka, bröd osv.. När vi kommer hem tänkte jag att vi ska försöka pyssla lite, så på filmer som går på tvn osv. Ha en mysdag helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0